خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین مطرح کرد:

کندی عملیات زیرسازی در پروژه کمربندی نسیم شمال قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۶۰۹

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین گفت: پروژه مرمت، زیرسازی و روکش آسفالت کمربندی نسیم شمال قزوین با توجه به ترافیک موجود در هسته مرکزی شهر باید در اسرع وقت به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیمان پیرمرادی روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان تاکید کرد: با توجه به مصوبه شورایعالی معماری ایران مبنی بر ترمیم این مسیر به عنوان کمربندی جنوب شهر قزوین، عملیات اجرایی فاز یک آن هم اکنون از مدت زمان در نظر گرفته شده کمی عقب است که این مساله باید از سوی دستگاه اجرایی مدیریت شود.

وی با اشاره به درخواست‌های موجود مبنی بر انجام برخی اقدامات در فاز ۲ این پروژه، خاطرنشان کرد: هرگونه عملیات اجرایی باید با پلیس راهور هماهنگی شود؛ اما با توجه به ترافیک سنگین در حاشیه راه‌های ارتباطی این مسیر، انجام این کار در حال حاضر ضرورتی ندارد و کار مهم به پایان رساندن فاز نخست این طرح است.

پیرمرادی به مساله حمل مواد خطرناک از واحدهای تولیدی استان اشاره و یادآور شد: به نظر می‌رسد تشکیل تیمی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت، راهداری، مدیریت بحران و محیط زیست جهت شناسایی واحدهای تولید و مصرف کننده این نوع مواد در سطح استان ضروری بوده و در این راستا ارایه برنامه‌های آموزشی به پرسنل این واحدها از سوی دستگاه‌های ذیربط نیز ضروری خواهد بود.

به گفته وی، سامانه‌ای که بتواند نوع مواد خطرناک حمل شده، مبدا و مقصد مواد و زمان تردد کامیون‌های حمل کننده را مشخص کند از سوی دستگاه‌ها از جمله راهداری، محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت بحران ضروری به نظر می‌رسد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: در خصوص نحوه تخصیص درصدی از سهم معادن فعال موجود در استان به سازمان صمت (موضوع ماده ۱۴) جهت ترمیم و روکش آسفالت‌های تخریب شده توسط کامیون‌های حامل بار، اداره کل صنایع و معادن استان میزان تخصیص این اعتبار و نحوه چگونگی مصرف آن را اعلام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز