خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سازمان فنی و حرفه ای کشور؛

دپارتمان آموزش‌های نوین مهارتی در شهر محمدیه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۹۳۰

دپارتمان فناوری آموزش‌های نوین مهارتی و کارگاه تولید محتوای آموزش فنی و حرفه‌ای روز سه شنبه با حضور حسین فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در شهر محمدیه افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این دپارتمان در مرکز آموزش های پیشرفته مهارتی محمدیه در شهرستان البرز فعال شده است.

 تولید محتوای الکترونیک، آموزش و توانمندسازی معلمان و مربیان و سایر کارکنان ادارت، ارائه خدمات گرافیکی و تبلیغاتی مورد نیاز دستگاه های اجرایی از جمله اهداف راه اندازی این دپارتمان است.

در این مرکز از سوی مربیان مجرب فنی و حرفه ای محتواهای آموزشی قابل ارایه و بارگذاری در فضای مجازی تولید و پس از تایید، منتشر می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در آئین راه اندازی این دپارتمان گفت: فنی و حرفه‌ای تنها محدود به چند رشته سخت و کارگاهی مانند مکانیکی و جوشکاری نیست بلکه امروز با گستره و تنوع بسیار زیادی از مهارت ها روبرو هستیم.

محسن مددی افزود: خیلی از رشته های مهارتی بدون نیاز به حضور فیزیکی و در فضای مجازی قابل آموزش و ارایه هستند بنابراین تصمیم گرفتیم تا با ایجاد این دپارتمان به تولید محتوای بخشی از نیاز آموزشی جامعه به مهارت های جدید و نو و آن دسته از مهارت هایی که امکان آموزش برخط (آنلاین) آن وجود دارد بپردازیم.

این مسئول گفت: این دپارتمان کمک خواهد کرد تا از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ مهارت و تربیت نیروهای ماهر استفاده لازم را ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز