خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه صورت گرفت؛

برگزاری آغاز سال تحصیلی در مدرسه بشر دوستی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۰۸۵

مراسم آغاز سال تحصیلی دانش آموزان بشردوست اهل هلال قزوین در مدرسه بشردوستی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه جمعی از مسئولان جمعیت هلال احمر استان به صورت نمادین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: مدرسه بشردوستی دانش‌آموزان اهل هلال همزمان با آغاز سال تحصیلی با هدف آشنایی دانش‌آموزان با رفتارهای مهربانانه و بشردوستی و همچنین آشنایی آنها با اصول، اهداف، فعالیت‌ها و برنامه‌های جمعیت هلال ‌احمر آغاز به کار کرد.  

وی با بیان اینکه دانش آموزان در این مدرسه با اتحاد و همدلی در جهت ترویج فرهنگ بشردوستی آماده می‌شوند، افزود: آغاز سال تحصیلی، فصلی جدید برای شکوفایی استعداد دانش‌آموزان در زمان تحصیل است و دانش‌آموزان در مدارس، مقابله با فراز و نشیب‌های زندگی را یاد می‌گیرند و با افزایش سطح علمی می‌توانند در آینده نزدیک افتخار آفرینان کشور باشند.

میرزایی عنوان کرد: توانمند سازی دانش‌آموزان در راستای اهداف جمعیت، اقدامی مهم و ضروری است و فرهنگ بشردوستی می‌تواند مورد توجه دانش آموزان قرار گیرد و آنها را با هلال احمر و  اهداف آن آشنا سازد تا در آینده دانش آموزان مروج صلح و دوستی و فرهنگ بشردوستی در جامعه باشند.

وی با اشاره به مجموعه مدرسه بشر دوستی، اشاره کرد: این مجموعه در واقع سیمای دانش آموزان بشر دوست را به نمایش می‌گذارد و رویکرد آن در واقع در میان گذاشتن اهداف جمعیت هلال احمر و نوع نگرش مهربانانه و رفتارهای بشردوستانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز