خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خبر داد:

راهیابی ۳۱ نفر در قزوین به مرحله استانی مسابقات ملی مهارت

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۶۷۴

۳۱ شرکت کننده در مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت با کسب امتیازات لازم به مرحله استانی این رقابت ها راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر کل آموزش  فنی و حرفه ای قزوین با اعلام این خبر گفت: در مرحله نخست این مسابقات در قالب رقابت شهرستانی، 117 نفر از استان قزوین حضور داشتند.

محسن مددی گفت: این نفرات در 17 رشته شامل الکترونیک، رباتیک، لوله کشی گرمایشی، ساخت و تولید، تراش سی ان سی، فرز سی ان سی، جوشکاری، طراحی گرافی، راهکارهای نرم افزار برای تجارت، طراحی فضای سبز، آشپزی، قنادی، فناوری اتومبیل، جواهر سازی، کابینت‌سازی، نجاری و کنترل صنعتی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسئول با بیان اینکه با تقویت فرهنگ مهارت بخشی از مشکلات بیکاری در جامعه مرتفع خواهد شد، اضافه کرد: ترویج فرهنگ مهارت و کارآفرینی، شناسایی استعدادهای برتر و ایجاد ارتباط بین مراکز آموزش مهارتی با بنگاه های اقتصادی از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین اظهار داشت: نفرات برتر مسابقات استانی به دور کشوری رقابت های ملی مهارت راه پیدا می کنند و افراد برتر این دور نیز به عضویت تیم ملی مهارت در می آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز