خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد:

اعتماد عمومی مردم با سامانه های شفافیت صورت می گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۲۱۵

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: رونمایی از سامانه‌های شفافیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موجب مبارزه با فساد، رانت و تقویت اعتماد عمومی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا گروسی با اعلام این خبر افزود: سامانه‌های شفافیت جهت شفاف سازی و مبارزه با فساد در وزارت کار و زیر مجموعه‌های آن ابلاغ و رونمایی شده و گام مهمی در راستای آگاهی بخشی از عملکردها و تصمیمات و برنامه‌های حوزه کاری وزارتخانه و مسئولان است.

وی اضافه کرد: این سامانه‌ها ۳۲ زیر مجموعه شامل تامین اجتماعی، شستا، صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی، بانک‌ها و... را پوشش می‌دهند و دغدغه سهام داران این شرکت‌ها را در خصوص بی اطلاعی از تصمیم‌ها و برنامه هلدینگ‌ها رفع می‌کنند.

گروسی با اشاره به امکانات سامانه شفافیت، گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به نشانی https;//shafaf.mcls.gov.ir به اسامی اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه وزارت متبوع، سامانه شناسنامه قراردادها و مجامع شرکت‌ها، رتبه بندی و سطح بندی شرکت‌های زیر مجموعه شستا،تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی، سامانه‌های جامع و هوشمند بخش تعاون کشور و سامانه جامع روابط کار و قراردادهای وزارت با پیمانکاران دسترسی داشته باشند.

این مسئول با اشاره به راه اندازی پنجره واحد وزارت کار، افزود: با راه اندازی این پنجره واحد نیز، ثبت شکایات و درخواست‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به ادارات نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز