خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

بهره برداری از چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان آوج

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۸۲۴

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، چند طرح عمرانی و خدماتی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و جمعی از مسوولان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرماندار شهرستان آوج در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: مدیران باید با ادامه دادن راه شهیدان، در هفته دولت در راستای خدمت رسانی صادقانه به مردم تلاش کنند.

نصرت الله علیرضایی افزود: شهرستان آوج با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی همچنان از محرومیت در رنج است و همه ما رسالت سنگینی داریم تا با تلاش شبانه روزی برای رفع این محرومیت اقدام کنیم.

وی اظهار داشت:در شهرستان اقدام‌های ارزشمند و بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت منطقه صورت گرفته که نیاز است این دستاوردها برای ایجاد امید و پویایی مردم بازگو شود.

علیرضایی با اشاره به موقعیت جغرافیایی آوج، افزود: این  شهرستان دروازه غربی کشور است و ساکنانش در سه استان اطراف زندگی می‌کنند و مطالبات زیادی دارند اما فرهنگ بالای آنها مانع از بازگو کردن خلاها و کاستی موجود منطقه است.

 وی تسهیل در سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی منطقه را عمده مطالبه مردم دانست و افزود: این منطقه از جمله مناطق مستعد در استان برای توسعه روستایی و گردشگری است که باید از ظرفیت‌های آن بهره گیری کرد.

علیرضایی اضافه کرد: یکی از اهداف مهم دولت در شهرستان آوج محرومیت زدایی و توسعه روستایی بوده است که با تلاش‌های صورت گرفته و اجرای پروژه‌ها شاهد تغییر و تحولات خوبی در روستاها هستیم.

فرماندار شهرستان آوج با اشاره به ۷۷ طرح قابل افتتاح در شهرستان در هفته دولت با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار، تصریح کرد: با افتتاح طرح‌های عمرانی و زیربنایی در هفته دولت برای ۵۵۹ نفر در شهرستان آوج شغل ایجاد می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز پنج طرح به صورت نمادین با حضور استاندار قزوین و نماینده آوج و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید و مقرر شد در ۲ هفته آینده در جلسه ای با حضور استاندار و جمعی از مدیران مسایل و مشکلات منطقه مورد بررسی قرار گیرد.

علیرضایی افزود: خط دوجداره برق در ناحیه صنعتی آوج به طول سه هزار و ۱۵۹ متر مربع و با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال جهت تامین برق ناحیه صنعتی، خانه مددجویی در روستای شهید آباد و بندهای آبخیزداری در روستای هرآیین به مساحت ۲۲ هزار متر مکعب با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال  به بهره برداری رسید.

شهرستان آوج دارای ۲ بخش مرکزی و آبگرم است و در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز