خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت صورت خواهد گرفت؛

بهره برداری از ۲۵ طرح شهرداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۶۳

شهردار قزوین گفت: همزمان با هفته دولت ۲۵ طرح عمرانی و خدماتی در این شهر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، سیاوش طاهرخانی ضمن تبربک هفته دولت و هفته فرهنگی قزوین به تشریح پروژه‌هایی که در این هفته از سوی شهرداری قزوین افتتاح خواهند شد، پرداخت و افزود: اجرای فاز یک هفت دره و مخازن کوچک خاکی یکی از مهمترین این‌طرح‌هاست که در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. 

طاهرخانی همچنین با اشاره به لزوم توسعه فضاهای ورزشی در قزوین از افتتاح و بهره برداری زمین چمن مصنوعی و کلنگ زنی سالن ورزشی شهید بهشتی به عنوان شاخص ترین طرح های ورزشی شهرداری قزوین خبر داد. 

شهردار قزوین با اشاره به توسعه بوستان امام علی در فاز سه تصریح کرد: فاز سوم بوستان امام علی از دیگر طرح های شهرداری قزوین است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و همچین ۳ بوستان شهر هم مورد بازپیرایی عمرانی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: بازپیرایی و تقویت روشنایی ۱۵ بوستان سطح شهر، احداث سه بازیگاه کودک و احداث فضای سبز و روشنایی میدان مرصاد نیز از دیگر طرح های شهرداری قزوین برای توسعه فضای سبز شهر هستند که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند. 

طاهرخانی همچنین به اهمیت توسعه مکان های فرهنگی قزوین اشاره کرد و افزود: در همین راستا فرهنگسرای کیمیا و پاتوق محله فردوسی شمالی از طرح‌های برجسته ای هستند که در هفته دولت افتتاح خواهند شد و در اختیار شهروندان قزوینی قرار خواهند گرفت. 

به گفته طاهرخانی ساخت سالن انتظار پزشکی قانونی، خرید و تجهیز ۲ دستگاه آمبولانس حمل متوفی (تشریفات)، نصب کنتورهای هوشمند چاه های آب خام، احداث دیوار سبز بتنی تقاطع نخبگان، احداث دیوار بتنی سبز باراجین، احداث مخزن ۳۰ هزار متر مربعی آب، احداث مخزن ۶ هزار متر مکعبی آب و حفر چاه نیز از دیگر پروژه های شهرداری قزوین هستند که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

قزوین با ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارای سه منطقه شهرداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز