خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

اشتغال ۱۲۹۰ نفر به صورت مستقیم در بخش کشاورزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۵۹۰

امسال ۱۲۹۰ نفر اشتغال به شکل مستقیم در بخش‌های مختلف کشاورزی استان قزوین ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین با اعلام این خبر گفت: تعهد اشتغالزایی بخش کشاورزی استان برای سال جاری سه هزار و ۸۴۸ نفر تعیین شده است.

حمیدرضا تبسمی افزود: با آمار اشتغال ایجاد شده ( ۱۲۹۰ نفر) تاکنون ۳۳ درصد تعهد اشتغالزایی استان قزوین در بخش کشاورزی محقق شده است و پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال این رقم به ۱۰۰ درصد رسیده و به طور کامل محقق شود.

وی اظهار داشت: جهاد کشاورزی به لحاظ تعداد تعهد اشتغال در رتبه دوم دستگاه های اجرایی استان قرار دارد که این موضوع اهمیت و جایگاه بخش کشاورزی در حوزه اشتغالزایی را گوشزد می کند.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته جهاد کشاورزی قزوین در اجرای تعهدات اشتغالزایی خود از تعهدات پیشی گرفت،اظهار داشت: سال گذشته شاهد تحقق 105 درصدی برنامه و تعهد اشتغال این دستگاه بودیم.

وی یادآور شد: تعهد سال گذشته جهاد کشاورزی قزوین در حوزه اشتغالزایی نیز رقم امسال بود که بیش از آن محقق شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین خاطرنشان کرد: ارایه تسهیلات که با تاکید و دستورالعمل‌های دولت از سوی بانک‌ها به فعالان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود، نقش مهمی در حفظ شغل و ایجاد اشتغال جدید در بخش های مختلف کشاورزی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز