خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد:

نصب ۱۳۳ کیلومتر بلوک مفصلی در آزادراه‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۷۸۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از نصب بلوک مفصلی به منظور ارتقای سطح ایمنی راه‌ها تاکنون در ۱۳۳ کیلومتر از آزادراه‌های استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر گفت: برای اجرای این طرح آزادراهی ۳۳۰ میلیارد ریال تاکنون هزینه شده است.

به گفته مدیرکل راهداری استان، حفاظ‌های بلوکی مفصلی نصب شده در آزادراه های قزوین - کرج و قزوین - زنجان به اجرا درآمده است.

حق لطفی ادامه داد: با نصب بلوک‌های مفصلی یاد شده در مسیرهای آزادراهی استان، ۱۰۰ کیلومتر از گاردریل‌های موجود در سطح جاده‌ها جمع‌آوری و پس از بهسازی و رنگ‌آمیزی در راه‌های روستایی و فرعی نصب شدند.

وی با بیان اینکه اجرای بلوک مفصلی بخشی از آزادراه قزوین - رشت نیز در برنامه این اداره کل قرار دارد، تاکید کرد: اعتبار مورد نیاز برای نصب این نوع حفاظ در آزادراه ۱۳۰ میلیارد ریال برای ۳۰ کیلومتر پیش بینی شده است.

این مسئول ادامه داد: اجرای بلوک مفصلی در سطح راه‌های ارتباطی که نقش زیاد و اساسی نیز در کاهش تصادفات دارد، پرهزینه بوده و اولویت نصب آن در آزادراه‌ها پیش‌بینی شده زیرا تا حد زیادی از خروج و انحراف خودروهای سنگین به سمت دیگر جاده جلوگیری کرده و در کاهش تلفات جاده‌ای هم تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز