خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره صمت البرز :

۶ واحد صنفی متخلف در البرز شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۶۲۱

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان البرز گفت: ۶ واحد صنفی متخلف در بیدستان و شریفیه شهرستان البرز شناسایی و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره صمت شهرستان البرز، کیان رشوند اظهار کرد: در اجرای گشت مشترک نظارتی با همکاری بازرسان این اداره، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف شهرستان از ۲۷ واحد صنفی در شهر شریفیه و بیدستان بازدید به عمل آمد.

سرپرست اداره صمت البرز افزود: در این بازدید ۶ واحد متخلف در زمینه گرانفروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن دستورهای بهداشتی  شناسایی شدند و پرونده تعزیراتی آنها به شعب تعزیرات حکومتی جهت اجرای قانون و برخورد با متخلفان ارسال گردید.

رشوند با تاکید بر لزوم همکاری همه جانبه صنوف در رعایت قوانین نظام صنفی و دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده یک نانوایی لواشی نیز به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب گردید تا نسبت به رفع مشکلات بهداشتی خود اقدام کند.

وی ادامه داد: این بازدیدها هر روزه با حضور شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف و همچنین تعزیرات حکومتی و شهرداری‌ها برگزار می‌گردد.

این مسئول از مردم شهرستان البرز درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۲۴ جهت رسیدگی و برخورد قانونی اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز