خبرگزاری کار ایران

در بازدید از ایلنای قزوین مطرح شد:

داشتن تیم حرفه‌ای، جوان و با انگیزه وجه تمایز خبرگزاری ایلناست +فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۶۰۴

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: داشتن تیم حرفه ای، جوان و با انگیزه وجه تمایز و برگ برنده خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار از تلاش‌های این خبرگزاری برای تهیه گزارش در ایام کرونا تقدیر و اظهار کرد: تلاش همه رسانه ها در تنویر افکار عمومی و آگاهی رسانی به جامعه در این ایام ستودنی بود ولی کادر حرفه ای و جوان خبرگزاری ایلنا توانست با حضور بی مهابا در مراکز درمانی تاثیر زیادی بر مخاطبین خود داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان با تشریح نقش رسانه‌ها در عصر اطلاعات گفت: رسانه ها خط مقدم جنگ نرم هستند و داشتن جامعه رسانه ای قوی به منزله داشتن افسران زبده در این عرصه است.

وی اضافه کرد: امروز جوامعی می‌توانند در جنگ رسانه ای موفق باشند که رسانه های تاثیر گذار و پر مخاطبی برخوردار باشند.

مقام ارشد انتظامی استان از اهالی رسانه به عنوان افسران جنگ نرم یاد و تصریح کرد: رسانه‌ها نقش بی بدیل و تاثیر گذاری در دنیای امروز دارند و اگر امروز کشور ما در عرصه‌های بین المللی موفقیت های را به دست آورده به دلیل موفقیت در این بخش است.

سردار حاجیان شکل گیری پدیده بیداری اسلامی در منطقه، ارتقای روحیه ظلم ستیری و انقلابی گری در بین کشورهای منطقه و نهادینه شدن فرهنگ مقاومت، صدور انقلاب و اهداف آن را از دستاوردهای رسانه در سال‌های اخیر برشمرد و افزود: تنویر افکار عمومی جهان نسبت به انقلاب و اهداف آن مدیون و مرهون تلاش‌های جامعه رسانه بعد از انقلاب است.

حجم ویدیو: ۴۸.۱۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۵:۰۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز