خبرگزاری کار ایران

معاون جمعیت هلال احمر استان خبرداد:

درخشش قزوین در برگزاری مانور زلزله

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۳۹۰

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از درخشش استان قزوین به عنوان استان ممتاز در برگزاری مانور زلزله و ایمنی مدارس خبرداد

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نادر میرزایی با اعلام این خبر گفت: بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور ۱۵ آذر سال گذشته برگزار شد.

معاون جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: با توجه به ارزیابی سازمان مدیریت بحران کشور استان‌های همدان، قزوین، آذربایجان شرقی و یزد با توجه به بهترین عملکرد در برگزاری مانور حائز رتبه ممتاز شدند.

میرزایی ادامه داد: همچنین در این ارزیابی استان‌های گلستان، چهارمحال و بختیاری و سمنان به دلیل ارتقای چشمگیر سطح کیفی برگزاری نسبت به سال‌های گذشته حائز رتبه عالی و استان‌های بوشهر، فارس، آذبایجان غربی، اصفهان، البرز ، خراسان جنوبی، مرکزی و گیلان به امتیاز نمونه دست یافتند.

وی افزود: مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین نیز با توجه به کسب این امتیاز، از همکاری و اقدامات تمامی مدیران و دست اندرکاران در برنامه ریزی و برگزاری مانور قدردانی کرده و خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌ها برای آموزش و ارتقای سطح آگاهی جامعه به ویزه دانش آموزان در مقابله با زلزله شده است.

این مسئول ضمن قدردانی از حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در برگزاری مطلوب عملیات این مانور،گفت: امیدواریم در ادامه نیز شاهد تداوم این همکاری‌های مثبت برای ارتقای سطح آگاهی جامعه در برابر حوادث غیرمترقبه به ویژه زلزله باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز