خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

تولید و امنیت غذایی با حفظ اراضی کشاورزی امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۸۲۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: لازمه تولید پایدار و امنیت غذایی با حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از  قزوین، فاطمه خمسه اظهار کرد : تنها در صورتی می‌توان شعار سال مبنی بر جهش تولید را محقق کرد که اراضی کشاورزی بیش از پیش صیانت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی نه تنها تولید را متوقف می‌کند، بلکه در آینده امنیت غذایی را نیز با تهدیدات جدی مواجه می‌سازد.

خمسه تصریح کرد : در تمامی مراحل اداری، اجرای ضوابط قانونی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی یاد آور شد : رسیدگی به امورات مراجعین به نحوی صورت پذیرد که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده و از ورود افراد بدون ماسک به اداره خودداری شود.

این مسئول ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و راهنمایی آنها از مواردی است که کارکنان باید به آن اهتمام داشته باشند و امورات مردم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

پرویز عبدی مدیر امور اراضی استان قزوین نیز در این دیدار گفت: اجرای احکام قضایی در تخریب‌های غیرمجاز از موضوعاتی است که در آن‌حقوق شهروندی رعایت می‌شود.

عبدی افزود : تغییر کاربری اگرچه یک عمل غیرقانونی است، اما برای جلوگیری از این پدیده باید دستگاه‌های فرهنگی وارد عمل شده و خیلی از موضوعات را برای مردم تبیین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز