خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد:

اختصاص ۵۴ هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری راه‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۳۱۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از اختصاص ۵۴ هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون برای اجرای عملیات لکه‌گیری و درزگیری راه‌های ارتباطی استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقای کیفیت راهداری و با هدف ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای و کاهش استهلاک خودروها با اولویت جاده‌های شریانی انجام شده است.

به گفته وی، این طرح از نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال در سطح راه‌های ارتباطی استان آغاز شده و تا پایان شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت.

حق‌لطفی ادامه داد: اقدامات این طرح در سه بخش، شامل لکه‌گیری و درزگیری، روکش آسفالت تقویتی و عملیات حفاظتی رویه راه‌ها با استفاده از توان نیروهای راهداری این اداره کل در حال انجام است.

این مسئول، اجرای عملیات حفاظتی رویه راه‌ها شامل فوگ سیل، چیپ سیل، میکروسرفیسینگ و درزگیری را بخش دیگری از اقدامات انجام شده عنوان و تصریح کرد: این عملیات در ۶۴ کیلومتر از راه‌های استان انجام شده است.

مدیر کل راهداری استان یادآور شد: عملیات ارتقای سطح کیفی در طول آزادراه‌های قزوین - رشت، قزوین - زنجان و بزرگراه‌های بویین زهرا - ساوه، بویین زهرا - دانسفهان و بویین زهرا - قزوین به همراه جاده قدیم قزوین - رشت انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: جاده‌های فرعی کمال آباد، خاکعلی، قشلاق، ضیاءآباد، نیکویه، آب‌ترش و برخی از راه‌های روستایی نیز از دیگر مسیرهایی هستند که از خدمات طرح ارتقای کیفی راهداری بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم اجرای چنین طرح‌هایی با اصلاح وضعیت آسفالت جاده‌ها در نهایت به ارتقای سطح کیفی سیما و منظر راه و افزایش رضایت کاربران جاده‌ای منجر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز