خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

ایستگاه‌های دیجیتال صدا و سیما در آوج افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۳۵۱

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: ایستگاه‌های دیجیتال صدا و سیمای مرکز قزوین در شهرستان آوج امروز به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید انبارلویی در آیین بهره برداری از فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی در شهرستان آوج، اظهار کرد: برای پوشش بهتر شبکه‌های سراسری و استانی در استان قزوین، راه اندازی ۱۲ فرستنده در دستورکار قرار گرفته است که امروز ۶ فرستنده به بهره برداری رسیده و ۶ فرستنده دیگر نیز در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

 مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین افزود: در تلاش هستیم با انعقاد تفاهم نامه با استانداری و تأمین اعتبارات لازم، شاهد انقلاب دیجیتالی در استان باشیم.

 انبارلویی ضمن اشاره به توسعه و پوشش دیجیتال شهرستان آوج از سال ۹۳ تا ۹۹، بیان کرد: شهرستان آوج با جمعیتی معادل ۴۳۷۸۷ نفر توسط ۲۸ ایستگاه ماهواره‌ای تحت پوشش شبکه‌های صدا و سیما قرار دارد که طی سال‌های ۹۳ و ۹۴ دو ایستگاه گرمک و آبگرم از فرستنده آنالوگ به دیجیتال تغییر پیدا کرد.

وی اضافه کرد: با ادامه این روند در سال ۹۶ نیز ۱۴ ایستگاه دیگر شهرستان با جمعیتی معادل ۲۴۱۹۲ نفر، تحت پوشش فرستنده دیجیتال قرار گرفتند که با افزایش ۵۵ درصدی، پوشش دیجیتال شهرستان به حدود ۸۰ درصد افزایش پیدا کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاح این فرستنده‌ها در مجموع ۶ ایستگاه (سنگاوین، چاه برف، دانک، منصور، نصرت آباد، کامشکان) با جمعیت ۱۸۰۹ نفر (۴ درصد جمعیت شهرستان) نصب و راه‌اندازی شد.

 فرستنده دیجیتال شهرستان آوج شبکه‌های تلویزیونی (یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش، قرآن، سلامت، نسیم، مستند، نمایش، افق، آی فیلم، پرس تی وی، ورزش، پویا، استانی و رادیو نمای استانی و ۱۷ رادیوی ملی و یک رادیوی استانی) را تحت پوشش خود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز