خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تقویت اینترنت نقاط محروم قزوین ضروری است

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۳۰۹

استاندار قزوین گفت: تقویت شبکه اینترنت و زیرساخت های ارتباطی در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته استان قزوین امری ضروری و لازم است

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی‌پور در جمع معاونین آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: باید با تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و توسعه شبکه اینترنت، امکان استفاده از شبکه شاد (آموزش در بستر فضای مجازی) برای برای همه دانش آموزان استان قزوین فراهم شود.

استاندار قزوین افزود: تقویت اینترنت در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته استان لازم است و برای توسعه عدالت آموزشی زیر ساخت‌های لازم باید به سرعت باید فراهم شود.

جمالی پور ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا شیوه آموزش در مدارس تغییر کرد و در سال تحصیلی جدید نیز برای محافظت از سلامت دانش آموزان  باید بسترهای لازم برای تحصیل تمام دانش آموزان به شیوه های پیش بینی شده فراهم شود.

وی با اشاره به راه انداری شبکه مجازی شاد برای آموزش دانش آموزان در دوران شیوع کرونا، بیان کرد: انتظار می‌رود در زمینه تقویت زیرساخت‌های این شبکه و رفع کمبودهای آن به شکل مضاعف تلاش شود.

مقام عالی دولت در استان اضافه کرد: امروز شاهد گلایه‌هایی از طرف مردم در خصوص ضعیف بودن خدمات ارائه شده در خصوص اینترنت هستیم که باید تلاش مضاعف برای رفع این کاستی ها انجام شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن و پایه اصلی توسعه و پیشرفت هر جامعه به شمار می‌رود، گفت: برای توسعه یافتگی هر جامعه‌ای نیاز به رشد و تحول بنیادین در باورهای فرهنگی نهادهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی آن جامعه و کشور است.

جمالی پور خاطرنشان کرد: توسعه انسانی مهم‌ترین رکن آموزش و پرورش است در کنار نهادهای مختلفی مانند خانواده، دین، سیاست، دولت و نهادهای اجتماعی است و باید توجه ویژه ای به این بخش که رشد کشور در گرو آن است داشته باشیم.

وی تصریح کرد: براین اساس هر اندازه بیشتر به نهاد آموزش و پرورش توجه شود، توسعه و پویایی در جامعه افزایش خواهد یافت.

استان قزوین دارای ۲۴۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز