خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین:

ترویج آموزه‌های قرآنی نیازمند تعامل همه جانبه است

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۰۹۶

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در جامعه با تعامل و مشارکت همه جانبه امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی صالحی در جلسه توسعه فرهنگ قرآنی اظهار کرد: دستیابی به جامعه‌ای مانند ایران که متمسک به قرآن و عترت است در گرو عزم و اراده هماهنگ مدیران برای توسعه و نشر فرهنگ قرآنی و آموزه‌های مرتبط با آن است.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، منشور توسعه فرهنگ قرآنی را نخستین حرکت و قدم در حوزه قرآن کریم دانست و افزود: برنامه‌ریزی برای طی کردن این مسیر باید به گونه‌ای باشد که در آن کلیات ساختار اجرایی، اهداف، سیاست‌ها و راهبردهای توسعه فرهنگ قرآنی به طور کامل اجرا شود.

صالحی با اشاره به اهمیت توسعه و ارتقاء فرهنگ قرآنی در کلیه سطوح سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی مدیریت شهری و روستایی، تصریح کرد:  تحقق این موضوع وابسته به عزم، اراده و هماهنگی مدیران شهری و روستایی برای توسعه و ساماندهی فرهنگ و فعالیت‌های قرآنی در شهرها و روستاها است.

به گفته وی، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها لازمه این موضوع بوده و باید به خانه‌های قرآنی موجود در حوزه شهرها و روستاها بیش از پیش توجه شود.

این مسئول با تاکید ویژه بر اهمیت این موضوع  از تمامی مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا خواست تا از تجربیات خود در این زمینه استفاده کرده و با حداکثر ظرفیت خود در همه زمینه‌ها برای توسعه این فرهنگ استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز