خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج رسانه استان:

برندگان مسابقه کتابخوانی قدرت و شکوه زن در قزوین معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۱۴۳

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: ۱۱۲ نفر در مسابقه کتابخوانی قدرت و شکوه زن که به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شده بود به قید قرعه انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد کشاورز با بیان این مطلب اظهار کرد: این مسابقه از کتاب «قدرت و شکوه زن» درباره ویژگی‌ها و برتری‌های زنان بود که در هفت فصل مادر، پایه بهشتی شدن انسان ها، زن، مبدا همه خیرات، سعادت و شقاوت کشورها به دست زنان، کمبود محبت مادری، منشا فساد عالم، شغل اصلی زن،  قدرت زن در مدیریت همسران و اجر زنان بیش از مردان ارائه شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان افزود: این کتاب با مقدمه حجت الاسلام علیرضا پناهیان توسط واحد پژوهشی بیان معنوی تدوین شده است.

کشاورز گفت: در مجموع ۱۱۲ نفر با ارسال پاسخ نامه از طریق فکس و پیامک در مسابقه مشارکت کردند که تعداد ۵۵ نفر پاسخ صحیح را ارسال نموده بودند.

وی با توصیه به اهمیت قائل شدن خانواده‌ها به بحث اوقات فراغت و مطالعه در شرایط کرونایی، به گزینه‌های صحیح اشاره کرد و گفت : عدد ۱۴۳۴۳۲۱۱ گزینه‌های صحیح مسابقه بود که به قید قرعه خانم‌ها طیبه میرزایی، رقیه صوفی نیارکی و مریم جمالی به عنوان سه برنده مسابقه انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز