خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبر داد:

راه اندازی 3 کارگاه جدید در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۰۲۸

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: سه کارگاه آموزشی جدید در حوزه آموزش‌های کشاورزی تجهیز شده و از امسال به ظرفیت مراکز دولتی فنی و حرفه‌ای قزوین اضافه می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محسن مددی با اعلام این خبر گفت: یکی از این کارگاه در قالب مرکز تخصصی آموزش‌های کشاورزی است که در زمینه آموزش کشت‌های نوین و باغبانی در خدمت متقاضیان خواهد بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: قزوین از قابلیت های بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار است و نبود آموزش های مهارتی در این حوزه یک خلاء بود که مشکل یاد شده با راه اندازی این مرکز تخصصی تا حد زیادی مرتفع می شود.

مددی بیان کرد: مرکز آموزش مهارتی ویژه زنان سرپرست خانوار در روستای نجم آباد قزوین دیگر کارگاه آموزشی دولتی است که به ظرفیت مراکز فنی و حرفه ای استان افزوده می شود که می تواند در کاهش آسیب اجتماعی ویژه این قشر کمک کند.

وی ادامه داد: این مرکز با ارایه آموزش های مهارتی به زنان سرپرست خانوار، این قشر را توانمند ساخته و زمینه کسب درآمد و اشتغالزایی را برای آنها فراهم می کند.

این مسئول همچنین از تجهیز و راه اندازی کارگاه آموزش های مصنوعات چوب و رزین در مرکز فنی و حرفه‌ای شماره ۲ استان قزوین در شهر صنعتی البرز خبر داد و گفت: این کارگاه نیز تجهیز شده و در خدمت علاقمندان به یادگیری ساخت مصنوعات از چوب و رزین قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اضافه کرد: این کارگاه ها تجیهز و آماده سازی شده است و قرار بود در هفته ملی مهارت به بهره برداری برسند اما با توجه به اوج گرفتن دوباره کرونا و تعطیلی مراکز آموزش فنی و حرفه ای، راه اندازی رسمی آنها به زمان دیگری موکول شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز