خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد:

حوزه فنی و حرفه ای در عرصه اشتغال عملیاتی محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۴۰۴

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: کارهای عرصه اشتغال اگر واقعی و اثرگذار باشد، مردم آن را می‌چشند و حس می‌کنند و حوزه فنی و حرفه‌ای از جمله عرصه‌هایی است که عملیاتی محسوب می‌شود و گزارشی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی روز سه‌شنبه در دیدار مدیران آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین که به مناسبت هفته ملی مهارت برگزار شد، افزود: به روز بودن آموزش‌های مهارتی بسیار مهم است و برای تحقق این هدف اگر لازم به تغییر زیر ساخت‌ها وجود دارد، این کار انجام شود چرا که به روز بودن در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: همان گونه که عرصه فنی و حرفه‌ای عملیاتی است و کارها زمانی اثرگذار است که مردم آن را به خوبی بچشند، فعالیت‌های نماینده ولی فقیه و حوزه‌های علمیه نیز همین گونه است و اگر هر مجموعه ای کار خود را به درستی انجام دهد، اثر اجتماعی آن به خوبی در جامعه نمایان خواهد بود.

امام جمعه قزوین توجه به بیت‌المال و استفاده بهینه از بودجه را لازمه شرایط کنونی کشور دانست و گفت: ان‌شاءالله با اتخاذ تصمیماتی ضمن افزایش اثرگذاری و کارایی، از بودجه کمتری نیز استفاده شود.

حجت الاسلام عابدینی تصریح کرد: فرد توانمند و با مهارت در جامعه بیکار نمی‌ماند و هر چه قدر شرایط اشتغال با مشکل مواجه باشد نیز فرد با مهارت می‌تواند برای خود ایجاد اشتغال کند.

امام جمعه قزوین گفت: ممکن است گزارش‌هایی که ارائه می‌دهیم مورد تأیید و تشویق مسئولان بالادستی قرار بگیرد اما خودمان در جریان کارهای خودمان هستیم و می‌دانیم فعالیت هایی که انجام می‌دهیم تا چه میزان مورد تأیید خدای متعال قرار می‌گیرد و بدانیم در قیامت باید پاسخگوی اعمال و عملکرد خود باشیم.

در ابتدای این دیدار محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه فنی و حرفه‌ای استان ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز