خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان:

دوره‌های آموزش صنایع دستی برای زندانیان قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۲۲۴

مدیرکل زندان‌های استان قزوین گفت: دوره‌های آموزش قلم زنی و چرم دوزی به منظور اشتغالزایی برای 46 زندانی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدعلی محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: این آموزش‌ها از ابتدای امسال تاکنون با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین برگزار شده است.

 مدیرکل زندان‌های استان با بیان اینکه به زندانیان در پایان دوره آموزشی مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای ارایه می‌شود، افزود: مقرر شده در مرحله اول ۲۰ نفر از این کارآموزان در صورت قبولی در آزمون گواهی نامه معتبر فنی و حرفه‌ای دریافت کنند.

محمدی تاکید کرد: مهارت افزایی یکی از راه‌های توانمندی زندانیان به شمار می‌رود و اعتقاد داریم که فرد زندانی علاوه بر بازشناسی فردی و اجتماعی باید در مدت زمان محکومیت از آموزش عقب نماند.

وی خاطرنشان کرد: زندانیان با فراگیری آموزش‌های شغلی و حرفه‌ای در آینده زندگی سالم و بدور از جرم و خطا را تجربه خواهند کرد و بازگشت آن‌ها به جامعه تسهیل می‌شود.

این مسئول یادآور شد: بسیاری از زندانیان افرادی هستند که ناخواسته گرفتار مشکلات شده‌اند و زندان فرصتی است برای آن‌ها تا با تأمل درگذشته و جبران خطاها راه صحیح زندگی را پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز