خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبرداد:

پرداخت تسهیلات کرونا به واحدهای تولیدی کشاورزی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۱۳۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پرداخت تسهیلات جبران خسارات کرونا به ۲۹۰ واحد تولیدی بخش کشاورزی در استان قزوین خبرداد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه با اعلام این خبر گفت: این واحدهای تولیدی در زیر بخش‌های دامپروری، گلخانه و شیلات هستند که مشمول دریافت تسهیلات جبران خسارات کرونا شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان؛ میزان خسارات وارد شده به این تعداد واحدهای تولیدی بخش کشاورزی را ۱۶۵ میلیارد ریال برآورد کرد.

خمسه تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا واحدهایی که مشمول دریافت تسهیلات جبران خسارات این بیماری هستند، می‌توانند به ازای هر نفر اشتغال دارای بیمه ۱۲۰ میلیون ریال و شغل بدون بیمه ۸۰ میلیون ریال امکان دریافت وام دارند.

به گفته وی؛ هزار و ۵۷۶ واحد کشاورزی در استان پس از شیوع کرونا دچار آسیب شده اند که در مجموع ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال خسارت دیده اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرداخت تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا به واحدهای کشاورزی فعال در رسته‌های دامپروری (دام و طیور)، شیلات و گلخانه‌ها پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یاد آور شد: ثبت نام از متقاضیان دریافت تسهیلات جبران خسارات کرونا در حال انجام است و واحدهای کشاورزی مشمول می‌توانند تا پنجم مرداد ماه امسال در سامانه مربوطه ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز