خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری قزوین خبر داد:

تاسیس پنج سازمان مردم نهاد در حوزه های سلامت و بهداشت

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۷۸۳

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: درخواست برای تاسیس پنج سازمان مردم نهاد در حوزه‌های اجتماعی، سلامت و بهداشت مورد موافقت اولیه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم بیدخام در نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان قزوین افزود: با صدور مجوز تأسیس و فعالیت ۵ سازمان مردم نهاد موافقت اولیه صورت گرفته و درحال انجام کارهای اداری است.

وی تاکید کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید از ابتدای شروع به کار، حمایت از سازمان‌های مردم نهاد در چارچوب مقررات جاری است و در این راستا ضمن همکاری و جلب نظر دستگاه‌های تخصصی به دنبال زمینه‌سازی برای توانمندی آنها گام برمی‌دارد.

به گفته دبیر شورای توسعه و حمایت‌ از تشکیل‌های مردم نهاد استان قزوین، مرکز خدمات اجتماعی مسجد امام خمینی(ره) در حوزه حمایت از نیازمندان، انجمن تالاسمی استان قزوین در حوزه حمایت از بیماران تالاسمی، مؤسسه خیریه دارالشفاء حسنات شال در حوزه حمایت از بیماران، شعبه انجمن اهدای عضو ایرانیان در استان با هدف ترویج فرهنگ اهدای عضو و دفتر نمایندگی مؤسسه رشد دانش آموزان مناطق محروم در استان به منظور حمایت از دانش آموزان مناطق محروم در این نشست موفق به اخذ مجوزهای اولیه شدند.

بیدخام خاطرنشان کرد: دولت در روند حمایت و توانمندسازی سمن‌ها مصمم است که مشکلات پیش روی آنها با همکاری سایر دستگاه‌ها و پیگیری مدیران برطرف سازد که یکی از شیوه‌های آن پایش میزان و نحوه تعامل نهادهای عمومی و دستگاه‌های اجرایی با آن‌ها است.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین یادآور شد: بدون تشکل‌های مردم نهاد انجام هرگونه اقدام اجتماعی و فرهنگی در جامعه چندان اثربخش نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز