خبرگزاری کار ایران

علی پور خبر داد:

نصب و اصلاح ۹۰۰ تابلوی اخطاری در جاده‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۷۳۳

رئیس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از نصب و اصلاح ۹۰۰ عدد انواع تابلوهای اخطاری و انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون در راه‌های ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، امیر علی‌پور افزود: از این میزان ۴۵۰ متر مربع از تابلوهای اطلاعاتی اصلاح و در سطح جاده‌های حوزه استحفاظی استان نصب شد.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای استفاده صحیح، مناسب و بهینه از علایم و تجهیزات ایمنی موجود و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها صورت گرفته است.

علی‌پور ادامه داد: در فرایند مرتب‌سازی این تابلوها، صفحات تابلوهای مخدوش و یا بلااستفاده احصا، جمع‌آوری و با بررسی دوباره نقاط مورد نظر، تابلوهای جدید با استفاده از صفحات قدیمی و برچسب جدید طراحی و ساخته شد.

این مسوول راهداری خاطرنشان کرد: وجود علایم و تابلوهای اخطاری و انتظامی با هدف ارتقای ایمنی مسیرها و تسهیل در امر تردد خودروها صورت می‌گیرد و نقش زیادی نیز در کاهش حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن داشته و در جهت فرهنگ‌سازی و تشویق کاربران به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هم موثر بوده است.

رئیس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: سالانه حدود ۶ هزار عدد تابلوی جدید و یک هزار و ۲۰۰ متر مربع تابلوی اطلاعاتی جدید در راه‌های استان نصب و هزینه تقریبی آن نیز حدود ۲۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز