خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

سامانه پیام کوتاه ۱۱۰۲۸ ویژه ناشنوایان در قزوین راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۰۱۹

فرمانده انتظامی استان قزوین از راه اندازی سامانه پیام کوتاه ۱۱۰۲۸ ویژه ناشنوایان در قزوین خبر داد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان با اعلام این مطلب و با اشاره به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پلیس و شهروندان افزود: به منظور پاسخگویی به ارتباط ناشنوایان با پلیس، سامانه پیام کوتاه " ۱۱۰۲۸ " در قزوین راه اندازی شد. 

وی یادآورشد: به منظور ارج نهادن به مطالبات و خدمات رسانی به عموم شهروندان، در کنار سامانه ۱۱۰، پلیس قزوین در تحقق شعار پلیس پاسخگو، مردم مداری و جامعه محوری اقدام به راه اندازی پیام کوتاه بشماره " ۱۱۰۲۸ " ویژه ناشنوایان کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآورشد: با توجه به عدم امکان ارتباط تلفنی افراد کر و لال با پلیس در بیان گزارش وقایع و در خواست های انتظامی این بستر ایجاد شد تا این قشر از جامعه بتوانند از طریق این سامانه در هر ساعت از شبانه روز خدمات انتظامی دریافت کنند.

سردار حاجیان تصریح کرد: ارتباط مردم با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ فرصتی برای پاسخگویی سریع به نیازهای پلیسی شهروندان و مشارکت مردم در تامین امنیت جامعه است و از شهروندان انتظار داریم پلیس خدمتگزار خود را یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز