خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

صنایع قزوین بر توسعه بازارهای منطقه‌ای تمرکز کنند

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۳۷۷

استاندار قزوین گفت: واحدهای صنعتی استان قزوین باید بر توسعه بازارهای منطقه‌ای، رقابت‌پذیری و حضور در عرصه بین الملل باشد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی‌پور در بازدید از یک شرکت تولیدی در زمینه صنایع سیم و کابل، اظهار کرد: باید رویکرد شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استان صادرات محور باشد چون اکثر شرکت‌هایی که دچار چالش و بحران شده‌اند تنها بر بازار داخلی تمرکز کرده‌اند.

استاندار قزوین اضافه کرد: نگاه صرف به بازار داخلی باعث می‌شود که دیگر واحدهای تولیدی به دنبال استراتژی صادرات نرفته و ارتقای کیفیت محصول خود را پیگیری نکنند.

جمالی پور گفت: شرکت‌های تولیدی استان باید سریعتر وارد عمل شوند چون رقبای ما در منطقه بسیار فعال هستند و به سرعت بازارهای منطقه را تسخیر می‌کنند.

وی ادامه داد: هم اینک کشور عراق و افغانستان بازار خوبی برای محصولات تولیدی شرکت‌های استان دارند و باید خیلی سریع برای تسخیر این بازارها اقدام کنیم.

مقام عالی دولت در استان افزود: شرکت‌های که نگاه داخلی دارند حتما با چالش مواجه می‌شوند چون بازار داخل محدود بوده و رقابت در آن متکثر است بنابراین باید بازار پیرامون را مورد مطالعه قرار داد و در آن ورود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز