خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین:

تولید آثار هنری برای مقابله با کرونا نقش موثری دارد

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۰۳۸

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: برای مقابله با ویروس کرونا تولید آثار هنری در فضای مجازی می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد اسماعیلی در هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان قزوین، اظهار کرد: تولید آثار هنری در فضای مجازی برای مقابله با ویروس کرونا یکی دیگر از اقداماتی است که در کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا موثر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان افزود: موج دوم بیمای کرونا متاسفانه شدت و حدت یافته و تمام ارکان جامعه را درگیر خود کرده و حتی از دور اول شیوع این ویروس نیز حادتر شده است.

اسماعیلی اضافه کرد: در دور اول شیوع این ویروس به دلیل اینکه حساسیت جامعه بیشتر بود، رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم بیشتر صورت می‌گرفت ولی در دور جدید به دلیل کمتر شدن حساسیت جامعه از ۸۰ درصد به زیر ۳۰ درصد، جولان این ویروس در سطح جامعه افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به تنگناهای اقتصادی و معیشتی نمی‌توان خیلی از محدودیت‌ها را در حوزه اصناف اعمال کرد و چاره‌ای نداریم که دستورهای بهداشتی را به جامعه برگردانیم و در عین حال صاحبان کسب و کار و اصناف، کار خود را به روال معمولی انجام دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان بیان کرد: با توجه به این موضوع، نقش رسانه‌ها، صدا و سیما و فضای مجازی در این زمینه بسیار اهمیت دارد تا موضوع را به مردم انتقال دهیم و با برنامه ریزی جامع‌تری، حساسیت‌ها را به جامعه منتقل کرده و برای مقابله با کرونا اقدام کنیم.

اسماعیلی یادآور شد: باید یک برنامه ریزی بلند مدت در این زمینه داشته باشیم تا بتوانیم برای مقابله با کرونا در جامعه به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

به گفته وی، با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا لازم است رسانه‌های استان قزوین به منظور پیشگیری از این بیماری، پویش "من ماسک می‌زنم" را تقویت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز