خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صمت استان اعلام کرد:

ذخیره‌سازی 1500تن شکر در قزوین/ فعالیت 32 واحد تولید مواد شوینده در استان

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۵۱

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: هزار و ۵۰۰ تن شکر در انبار‌های استان قزوین ذخیره سازی شده که مشکلی در تامین آن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی اکبر کبیری در نشست کمیته نظارت بر فرآیند عرضه و توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان، اظهار کرد: هزار و ۵۰۰ تن شکر در انبار‌های استان قزوین ذخیره شده است و مشکلی در تامین آن نداریم.

معاون بازرسی سازمان صمت استان، قیمت عرضه شکر در استان را ۸ هزار و ۵۰۰ تومان بیان کرد.

کبیری با اشاره به فعالیت دو واحد تولید روغن نباتی در استان گفت: یک سوم مواد اولیه آنها تامین شده است.

وی در ادامه مشکل بخش لوازم خانگی را تامین ورق بیان کرد و افزود: شرکت‌های ورق سازی باید ۷۰ درصد از تولید خود را در بورس عرضه کنند که متاسفانه چنین کاری انجام نمی‌شود.

این مسئول با اشاره به افزایش قیمت لوازم خانگی افزود: در سطح شهر برخی از فروشندگان به خاطر بالا رفتن ارز محصولات خود را نمی‌فروشند.

معاون بازرسی سازمان صمت استان اضافه کرد: در رابطه با ماسک با ۳۴ تولید کننده صنعتی و خانگی صحبت شده است که قیمت‌ها را افزایش ندهند.

کبیری ادامه داد: همچنین مقرر شده است که این سازمان و دانشگاه علوم پزشکی پارچه مورد نیاز واحد‌های صنعتی را برای تولید ماسک تامین کنند.

به گفته وی، پارچه مورد نیاز کارگاه‌های خانگی را هم سپاه تامین خواهد کرد.

این مسئول در ادامه از ذخیره سازی ۵ هزار ماسک خبر داد و گفت: در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

معاون بازرسی سازمان صمت استان بیان کرد: ۳۲ واحد در تولید مواد شوینده و الکل فعال هستند که ۱۸ واحد مورد تائید علوم پزشکی هستند و در این زمنیه هم کمبودی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز