خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان خبرداد:

توزیع چهار هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی توسط سمن‌های جوان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۷۷۶

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: سازمان‌های مردم نهاد جوان استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون چهار هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی را به ارزش ۶۴۰ میلیون تومان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس علایی مقدم روز پنجشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان، افزود: این سمن‌ها در مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا و رزمایش مواسات و همدلی مومنانه اقدامات خوبی داشتند و باید از زحمات آنها قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد جوان استان برای توزیع اقلام بهداشتی در گروه هدف از کادر درمانی، ساکنان حاشیه شهر، زنان سرپرست خانوار و گندزدایی و تهیه ماسک اقدام کرده و حدود ۹۲۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به ساختار ستاد ساماندهی امور جوانان، افزود: تشکیل کمیته‌های تخصصی ششگانه این ستاد شامل ازدواج و خانواده، آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، اشتغال، اوقات فراغت و مشارکت اجتماعی و ... ابلاغ شده و باید برای تصمیم گیری در خصوص تشکیل یا ادغام آنها با کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی اقدام شود.

این مسئول با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانان، گفت: تفاهمنامه‌ای میان وزارت کار و وزارتخانه ورزش برای تشکیل تعاونی‌های جوانان منعقد شده و تاکنون دو جلسه در این زمینه برای آموزش جوانان و برنامه ریزی‌های لازم برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز