خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون رئیس جمهوری صورت گرفت؛

بهره برداری از سه طرح عمرانی در دانشگاه آزاد قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۱۷۶

سه طرح عمرانی در دانشگاه آزاد قزوین روز سه شنبه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این مراسم، طرح شهر کتاب دانشگاه آزاد با همکاری شهرداری قزوین در ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع و فاز دوم مرکز نوآوری دانشگاه و سالن شهید ستاری با هفت هزار متر مربع مساحت به بهره برداری رسید.

معاون رئیس جمهوری در این مراسم گفت: قزوین از استان‌های مهم کشور است و زیرساخت‌های خوبی در آن طی این سال‌ها با توجه به نیروی انسانی ایجاد شده اما تا رسیدن به ایده آل فاصله دارد.

این مسئول با اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، گفت: بزرگترین حمایت ما از این شرکت‌ها به صورت اکوسیستمی و زیرساختی صورت می‌گیرد و کمک‌های مالی بخشی از حمایت‌های معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری به این شرکت‌ها است.

وی اضافه کرد: باید دانشگاه‌ها را با تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی و علمی به سمت رفع نیازها و مشکلات جامعه سوق دهیم چون دانشگاه‌ها جزیی از جامعه هستند و باید محور حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه قرار گیرند.

افتتاح چند طرح عمرانی، بازدید از چند شرکت دانش بنیان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین از جمله برنامه‌های معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سفر به قزوین بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز