خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خبرداد:

جلوگیری از ۴۲۰ ساخت‌ و ساز غیرمجاز در منطقه سه

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۷۷۰

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین از جلوگیری از ۴۲۰ ساخت و ساز غیرمجاز توسط واحد اجرائیات منطقه سه شهرداری قزوین در خرداد امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده با اشاره به عملکرد واحد اجرائیات شهرداری منطقه طی خرداد ماه امسال، اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان در این مدت واحد اجرائیات اقدام به ارائه ۴۹۱ اخطاریه کتبی جهت تعطیلی کار کرده است.

 مدیر منطقه سه شهرداری قزوین بیان کرد: خرداد امسال در راستای رعایت مقررات شهری از ۴۲۰ ساخت و ساز و تعمیرات ساختمانی غیرمجاز ممانعت به عمل آمده که ۴۸ مورد رفع خلاف در این زمینه انجام شد.

عصارزاده تصریح کرد: در مدت مذکور ۳۳ تعهد کتبی از متخلفین اخذ شد در حالی که ۹۱ اخطار نیز جهت رفع سد معبر ساختمانی صادر شده است.

وی ادامه داد: خرداد ماه سال جاری واحد اجرائیات منطقه سه بیش از ۱۰۰ مورد از شکایات مردمی را مورد بررسی قرار داد، همچنین ۱۴۴ اخطاریه از سوی سامانه ۱۳۷ ثبت شده است.

این مسئول با بیان اینکه واحد اجرائیات ۳ حکم قضایی دریافت کرده است، خاطرنشان کرد: طی خرداد امسال ۱۲۲ مورد از وسایل متخلفین جمع‌آوری و ۱۹ اخطار جهت رفع سد معبر صادر شده است..

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: ارسال ۹۸ پرونده به کمیسیون، جلوگیری از تخلیه نخاله‌های ساختمانی که سبب مکدر ساختن سیمای شهری می‌شوند و اخطار جهت جمع‌آوری دکه های غیرمجاز از جمله اقدامات واحد اجرائیات در خرداد امسال به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز