خبرگزاری کار ایران

با هدف تسهیل و رفع موانع تولید؛

دبیر کارگروه ملی تسهیل از چند واحد تولیدی قزوین بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۲۵۳

دبیر کارگروه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از چند واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، میثم زالی دبیر کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید در سفر یک روزه خود به استان قزوین ابتدا از یک واحد تولیدی فرآورده‌های پروتئینی و لبنی در شهرستان آبیک بازدید کرد.

تسهیلات بانکی و تخصیص نیافتن ارز جهت خرید مواد اولیه مهمترین مشکل این واحد تولیدی بود که در بازدید دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد.

این واحد تولیدی فرآورده‌های پروتئینی و لبنی با یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و ۳۴۲ هزار تن ظرفیت اسمی تولید در سال ۷۷  تاسیس و موجب اشتغالزایی ۳۶۰ نفر شده است.

زالی در ادامه از یک واحد تولیدی راکد و غیرفعال در زمینه پارچه گیل، رنگرزی نخ و گردبافی مستقر در شهر صنعتی البرز بازدید کرد که این واحد تولیدی در سال ۸۲ به علت زیان انباشته دچار رکود شد و هم اکنون باید برای تعیین تکلیف بدهی‌های شرکت از جمله تامین اجتماعی و واگذاری به سرمایه گذار جدید تصمیم گیری شود.

دبیر کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید در ادامه از یک واحد تولید گلوکز و فروکتوز در شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

مشکل تامین ذرت جهت تولید محصولات و بدهی بانکی ۲ مشکلی بود که در بازدید این مسئول وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان شد.

یکی دیگر از بازدیدهای زالی از یک واحد تولید سیستم‌های تهویه مطبوع در شهر صنعتی البرز با ۶۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت، ۵۴ هزار دستگاه ظرفیت اسمی تولید و ۲۹۷ نفر اشتغالزایی  بود.

در این بازدید مدیران این شرکت از میانگین تولید و فروش سه ساله اخیر خود به میزان ۳۱ هزار دستگاه سیستم تهویه و صادرات آنها به کشورهای ایتالیا، آلمان، هلند، چین و... صحبت کردند و رفع مشکلات تخصیص ارز، آزادسازی حساب ارزی شرکت و رفع مشکلات تامین اجتماعی را خواستار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز