خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفای استان:

طرح‌های آب و فاضلاب قزوین با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی افتتاح می‌شود/ منابع آبی استان محدود است

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۱۶۷

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: طرح های حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در استان قزوین به بهره برداری می رسد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، داراب بیرنوندی در نشست خبری که به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق برگزار شد، اظهار کرد: امسال ۲۵۰ طرح در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی با اعتباری معادل ۲۵۰ میلیارد تومان در این استان افتتاح می‌شود که ۲۷ طرح مهم در این میان متعلق به روستاهای قزوین است و در ابتدای مهرماه به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان به افزایش مصرف آب در استان قزوین اشاره کرد و گفت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا مصرف آب در شهرهای قزوین تا ۳۰ درصد افزایش یافت و اکنون با ۹ درصد کاهش به ۲۱ درصد رسیده است.

بیرنوندی با بیان اینکه ۵۲۰ هزار خانوار مشترک شرکت آب و فاضلاب استان هستند، افزود: برای تامین آب شرب کافی شهروندان، ۴۱ حلقه چاه از سال گذشته تاکنون در شهرها و روستای استان وارد مدار شبکه توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه منابع آبی استان قزوین محدود است و باید اصل را بر صرفه جوبی قرار دهیم تا بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

25 شهر قزوین به صورت ۱۰۰ درصد متصل به شبکه آب شرب شهری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز