خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان:

کشف مواد مخدر در قزوین 55 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۱۲۱

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در سال گذشته سه هزار و ۷۵۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه قبل ۵۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اردشیر صفاپور اظهار کرد: در سال گذشته پنج هزار و ۹۵۹ نفر در ارتباط با خرید و فروش، توزیع و حمل مواد مخدر در استان دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه قبل ۲۲ درصد افزایش یافته است.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: در سال گذشته دستگیری قاچاقچی‌ها و خرده فروش‌ها در اولویت کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوده است و با جدیت برای مقابله با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد در سطح استان اقدام شد.

صفاپور با اشاره به سایر طرح‌های اجرا شده برای مقابله با مواد مخدر، گفت: اجرای طرح‌های پاکسازی محیط‌های آموزشی شامل مدارس و دانشگاه‌های استان و پاکسازی مناطق آلوده از جمله این طرح‌ها هستند که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین به مرحله اجرا درآمدند.

وی افزود:با اجرای این طرح‌ها بیش از هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع آوری و به مراکز تبصره ۲ ماده ۱۶ استان ارجاع شدند.

این مسئول عنوان کرد: پیگیری راه اندازی مرکز ماده ۱۶ استان، برگزاری جلسات مشترک کمیته مقابله با عرضه و درمان مواد مخدر از اهم اقدامات صورت گرفته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز