خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اعلام کرد:

تعیین تکلیف ۶۱ درصد از پرونده‌های معوقه در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۴۲۶

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در پنج ماه اخیر ۶۱ درصد از پرونده‌های معوق که بعضا سال‌ها بدون اقدام مثبت مفتوح بودند، تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نوراله قدرتی اظهار کرد: رسیدگی به پرونده‌های معوق و تعیین تکلیف فوری آنها در راستای اجرای دستورالعمل صادره از سوی ریاست قوه قضائیه انجام شد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: تعداد پرونده‌های معوقه استان تا پیش از شروع طرح رسیدگی به این پرونده‌ها، ۱۲ هزار و ۹۱۰ مورد بود که با شروع دستورالعمل رئیس قوه قضاییه، ۶۱ درصد از آنها به اهتمام همکاران کاهش یافت که رقم قابل توجهی است.

 قدرتی با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه در حمایت مضاعف از صنعتگران و تولیدکنندگان در سال جهش تولید، گفت: از این پس هیچ دستگاه و نهادی حق تعطیلی کارخانه و خط تولیدی را به بهانه بدهکاری نخواهد داشت و باید از واحدهایی که در دوره تحریم‌ها دچار مشکل شده‌اند، حمایت کرد تا دوباره به چرخه تولید بازگردند.

وی بیان کرد: صنعتگران و سرمایه گذاران مانند سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند که با تولید محصول نه تنها کشور را از واردات بی نیاز می‌کنند، بلکه با ایجاد اشتغال برای جوانان نقش مهمی در استحکام بنیان خانواده‌ها و ارتقا فرهنگ جامعه دارند.

مقام ارشد قضایی استان تاکید کرد: در کنار برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی و رسیدگی به پرونده‌های مالی، تلاش می‌شود تا در چارچوب اختیارات قانونی نسبت به حل و فصل هرچه زودتر مسائل حقوقی و قضایی واحدها اقدام شود تا صنایع با قوت بیشتر به تولید و اشتغالزایی بپردازند.

رئیس کل دادگستری استان به تعامل سازنده دادگستری و استانداری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در حال حاضر همکاری میان این دو دستگاه دولتی مساعد بوده و شاهد تحولات خوبی در کلیه امور مشترک به خصوص رفع معضلات واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز