خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد:

پذیرش بیش از 4 هزار دانش آموز قزوینی در مدارس شاهد

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۹۰۵

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین از پذیرش چهار هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مدارس شاهد استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسنعلی اصغری با اعلام این خبر گفت: ثبت نام دانش آموزان در این مدارس فقط از طریق سامانه سجا امکان‌پذیر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: جلوگیری از اعمال نفوذ، صرفه‌جویی در زمان، تسهیل در ارائه‌ خدمات و رعایت عدالت از مهمترین اهداف ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان در مدارس شاهد است .

اصغری آدرس سامانه سجا را به نشانی اینترنتی saja.medu.ir اعلام کرد و یادآورشد : عده‌ای افراد سودجو و فرصت طلب از طریق سایت‌های متفرقه در فضای مجازی نسبت به نام نویسی دانش آموزان در مدارس شاهد اقدام می‌کنند که خانواده‌ها باید مراقب کلاه‌برداری این افراد باشند .

وی با بیان اینکه برای ثبت نام دانش آموزان با شرایط عادی در مدارس شاهد مانعی وجود ندارد، تصریح کرد: اولویت با ثبت نام فرزندان شهید، ایثارگر، جانباز، فرهنگی، نظامیانی که در منطقه امنیتی و عملیاتی دارای نامه باشند، است و همچنین فرزندان کارمندان اداره بنیاد شهید، امتیاز خاصی برایشان در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان اینکه ثبت‌نام در این مدارس اولویت‌بندی شده و خانواده‌های شاهد و ایثارگر در اولویت نخست قرار دارند، افزود: ثبت نام دانش‌آموزان ابتدایی از اول تا ۲۰ خرداد انجام شده و ثبت نام پایه هفتم دوره متوسطه اول از اول تیر ماه آغاز و به مدت ۲ هفته متقاضیان مهلت ثبت‌نام دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: همچنین دانش‌آموزان پایه دهم دوره متوسطه دوم نیز از پنجم تیر ماه به مدت ۲ هفته مهلت دارند در مدارس شاهد قزوین ثبت‌نام کنند.

اصغری میزان شهریه دریافتی درمدارس شاهد در دوره ابتدایی را حداکثر ۸۰۰ هزار تومان، متوسط اول یک میلیون تومان و متوسط دوم را یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این میزان شهریه در مناطق مختلف با توجه به شرایط خانواده‌ها کمتر از این رقم نیز خواهد بود.

استان قزوین دارای ۱۳ مدرسه شاهد در مقاطع مختلف تحصیلی است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز