خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

استفاده از ماسک در ادارات استان قزوین الزامی است

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۹۶۱

معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین گفت : استفاده از ماسک در ادارات استان قزوین به ویژه در بانک ها و شهرداری ها الزامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: کرونا بی رحم ترین پدیده یک قرن اخیر است و بهترین ، ساده ترین و کم هزینه ترین شیوه مبارزه و مقابله با کرونا، استفاده از ماسک است.

معاون سیاسی استاندار یادآورشد : برخی به اشتباه تصور می‌کنند که دیگر ضرورتی به رعایت اصول بهداشتی نیست، درحالی که تمامی مراکز تجاری و اداری باید همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

حبیبی خاطرنشان کرد : توصیه های موکد سازمان جهانی بهداشت و متخصصان امر، ضرورت استفاده از ماسک در مراودات ، اجتماعات، خریدها، حضور در بازار بویژه تجمع های بالای ۳ نفر است.

وی ادامه داد : به مسئولین ادارات ، دستگاه های اجرایی و به ویژه بانک ها و شهرداری ها تذکر داده شده است که در برخورد با ارباب رجوع و مراجعان حتماً باید ماسک داشته باشند.

این مسئول  بیان کرد: در بانک ها و شهرداری هایی که مراجعان و ارباب رجوع بیشتری دارند ، حساسیت و اهمیت موضوع مضاعف می شود ، لذا این مهم می بایست جدی انگاشته شود .

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا یادآور شد : دستگاه های اداری موظفند ، استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک را افزایش دهند و جز در موارد ضروری از ارائه خدمات حضوری اجتناب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز