خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خبرداد:

راه اندازی مرکز آموزش‌های مهارتی حوزه گردشگری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۳۳۷

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین از راه‌اندازی و فعال شدن مرکز آموزش‌های مهارتی حوزه گردشگری در قزوین امسال از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محسن مددی با اعلام این خبر گفت: با توجه به قابلیت های بالای گردشگری در قزوین، جای آموزش های مهارتی این حوزه در استان خالی بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بیان کرد: از سال جاری با ایجاد مرکز یاد شده و ارایه آموزش‌های مهارتی مرتبط با گردشگری تلاش داریم تا به تربیت نیروی ماهر و متخصص مشاغل مورد نیاز این بخش بپردازیم که این مهم در ارتقای کیفیت خدمات دهی به گردشگران نیز موثر است.

مددی افزود: آمادگی لازم در این دستگاه برای آموزش های مهارتی مورد نیاز مشاغل مرتبط با گردشگری وجود دارد.

وی عنوان کرد: امسال به حوزه کشاورزی نیز ورود پیدا کرده و برای نخستین بار در حال ارایه آموزش های مهارتی مرتبط با این حوزه هستیم.

این مسئول با بیان اینکه جهش تولید نیازمند الزاماتی از جمله وجود نیروهای متخصص و ماهر و کارآفرین در صنایع و بخش های مختلف اقتصادی است، گفت: همه تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با پرورش نیروهای ماهر و کارآفرین در تحقق شعار سال نقش آفرین باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز