خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

۲۱ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی قزوین آزادسازی شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۰۶۰

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۲۱ هکتار از اراضی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که در سه سال گذشته از سرمایه گذارانی که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند، آزادسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور در اولین نشست هیات حل اختلاف و داوری شهرک‌های صنعتی قزوین در سال جاری اظهار کرد: تعیین تکلیف ۱۴ قرارداد و پرونده راکد واگذاری حق بهره برداری واحدهای تجاری خدماتی در شهرک‌های صنعتی کاسپین یک و کاسپین۲ (آبیک) و آوج با حضور متقاضیان در این نشست مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: با توجه به آرای صادر شده، ۱۲ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین برای اجرای تعهدات خود در زمینه ساخت واحدهای تولیدی مهلت می‌گیرند و همچنین ۲ قرارداد راکد نیز منجر به فسخ می‌شود.

خانپور ادامه داد: تمامی قراردادهای یاد شده مربوط به متقاضیانی است که با وجود تخصیص زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین، هیچگونه ساخت و سازی در زمین صنعتی تحویلی انجام نداده اند و آن را سالیان متمادی راکد نگه داشته اند.

وی با اشاره به آزادسازی اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی،گفت: در طول سه سال گذشته با برگزاری هفت نشست هیات حل اختلاف و داوری و رسیدگی ۹۱ پرونده قرارداد راکد، آزادسازی و خلع ید ۲۱ هکتار زمین صنعتی از اراضی راکد اقدام شده است.

این مسئول بیان کرد: اراضی بازپس گرفته شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران دارای اهلیت واگذار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اضافه کرد: متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ارائه نقشه‌ها و اخذ مجوز ساخت و ساز اقدام نکرده و در قطعه زمین صنعتی تحویلی شروع به ساخت و ساز نکنند و زمین‌های صنعتی خریداری شده را راکد نگه دارند، براساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز