خبرگزاری کار ایران

معاون بازرسی سازمان صمت استان:

بازرسی جایگاه‌های تزریق گاز مایع قزوین به صورت مستمر انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۹۹۱

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: جایگاه‌های تزریق گاز مایع در استان قزوین به صورت مستمر بازدید می‌شوند و با متخلفان این حوزه برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی اکبر کبیری اظهار کرد: بازدید از عاملان توزیع گاز مایع در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، جلوگیری از تخلف در عرضه و افزایش قیمت به صورت روزانه و مستمر انجام می‌شود.

معاون بازرسی سازمان صمت استان افزود: بر همین اساس بازرسان سازمان پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تخلف تعدادی از عاملان توزیع وارد عمل شده و با تشکیل پرونده بازرسی با متخلفان عرضه گاز مایع برخورد کردند.

کبیری بیان کرد: در آخرین مورد،  پس از گزارش‌های مردمی و نامه دریافتی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین مبنی بر توزیع غیر مجاز جایگاه تزریق گاز مایع در شهر اقبالیه از واحد مربوط بازدید و بازرسی به عمل آمد.

وی اضافه کرد: پس از احراز تخلف این واحد، برگه گزارش بازرسی به مبلغ ۲۴ میلیون ریال تشکیل شد و جهت اجرای حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

این مسئول ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بعد از تشکیل پرونده و معرفی متخلفان به تعزیرات حکومتی، سهمیه آنها را قطع کرده و به افراد دیگر اختصاص می‌دهد.

معاون بازرسی سازمان صمت استان اضافه کرد: شهروندان قزوینی تخلف عاملان توزیع غیر مجاز گاز مایع را با شماره تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز