خبرگزاری کار ایران

در بازدید امروز استاندار صورت گرفت؛

احیا یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۰۸۶

یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا در راستای رفع موانع تولید، رونق اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، این واحد تولیدی در زمینه تولید اسپری رنگ مو، اسپری خوشبو کننده هوا، پاک کننده، حشره کش و سوسک کش فعالیت داشته که با کمک ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و حمایت مسئولان ارشد قزوین فعالیت خود را شروع کرد.

این شرکت با ۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای ۵۲ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

شرکت رنگین طیف شیمی بعد از چند سال تعطیلی دوباره به چرخه تولید برگشته و در حال حاضر قابلیت رقابت در بازار با محصولات مشابه داخلی و توانایی صادرات را دارد و بازار مصرف تولیدات آن مطلوب بوده به طوریکه مقدار تقاضا بیشتر از مصرف بوده است.

مدیر عامل این کارخانه در بازدید استاندار قزوین، گفت: ما هم اینک کار خود را شروع کرده ایم و تنها مشکل ما سرمایه در گردش است.

مسعود طباطبایی افزود: هم اینک به دلیل نوسان قیمت ارز در خرید مواد اولیه با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم با حمایت مسوولان برای رفع آنها گام‌های بلندی برداریم.

استاندار قزوین نیز ضمن گوش سپاری به مطالبات و درخواست‌های مدیران شرکت، دستورهای لازم را برای حل مشکلات این شرکت صادر کرد.

شهرک صنعتی لیا در ۱۸ کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز