خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان:

۵۱۱ قزوینی از خدمات بیمه تکمیلی هنرمندان بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۵۰۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: ۸۲۰ نفر از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه‌های استان قزوین تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که ۵۱۱ نفر از آنان از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسین اسماعیلی اظهار کرد: یک هزار و ۴۲۰ نفر از هنرمندان و خبرنگاران قزوینی در صندوق اعتباری هنر عضویت دارند و از مزایای بیمه و تسهیلات این صندوق بهره‌مند هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی هنرمندان و خبرنگاران عضو صندوق اعتباری هنر تا ۱۲ خرداد ماه سال جاری،اظهار داشت: اعضای صندوق اعتباری هنر در استان برای استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌توانند براساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه سرمد با مراجعه به سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh.ir)  ثبت نام کرده و از طریق اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی احراز هویت شده و سپس برای استفاده از این تسهیلات به صندوق اعتباری هنر معرفی شوند.

اسماعیلی  ادامه داد: بر همین اساس طبق سنوات گذشته متقاضیان در صورت دارا بودن بیمه پایه فعال تامین اجتماعی می‌توانند درخواست خود را از طریق این سامانه در بخش خبرنگاران ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: پس از اتمام مهلت ثبت نام  امکان هیچ گونه اصلاح و یا افزایش افراد متقاضی وجود ندارد و فهرست نهایی در تاریخ اول تیرماه در اختیار صندوق اعتباری هنر قرار می‌گیرد بنابراین متقاضیان باید در سایت صندوق اعتباری هنر به نشانی honarcredit.ir به عنوان "روزنامه‌نگار" ثبت نام و از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره‌مند شوند.

این مسئول تصریح کرد: صندوق اعتباری هنر خدمات بیمه درمان تکمیلی را در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) ارائه می‌کند و بیش از ۶۰ درصد از سهم حق بیمه متقاضیان بیمه تکمیلی نیز به صورت یارانه مستقیم پرداخت می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین  بیان کرد: دریافت خدمات منوط به عضویت در صندوق اعتباری هنر است و چنانچه فردی مراحل ثبت عضویت خود را تکمیل کند، می‌تواند از مزایای آن نیز بهره‌مند شود و در حال حاضر هیچگونه محدودیتی برای ارائه خدمات به هنرمندان عضو صندوق وجود ندارد.

اسماعیلی  یادآور شد: در گذشته کسانی که از خدمات بیمه سایر مراکز برخوردار بودند نمی‌توانستند بیمه تکمیلی شوند اما با رایزنی و پیگیری انجام شده این مانع برطرف شده و تمام افراد در صورت داشتن دفترچه بیمه از سایر ادارات و نهادها وشرکت‌ها هم می‌توانند از بیمه تکمیلی استفاده کنند و در این زمینه هیچ محدودیتی اعمال نمی‌شود.

صندوق اعتباری هنر با هدف حمایت از هنرمندان از دهه ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده و خدمات مختلفی به اعضا ارائه می‌ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز