خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام کرد:

تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در اراضی کشاورزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۰۲۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین میزان برداشت گندم از مزارع کشاورزی استان قزوین را در سال زراعی جاری بیش از ۳۳۰ هزار تن اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه در دیدار با سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان که با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاونین این سازمان انجام شد، اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده؛ پیش بینی می‌شود از این میزان گندم تولیدی در مزارع کشاورزی بیش از ۲۲۰ هزار تن بصورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شود.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ؛ در سال جاری بیش از۱۵۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است.

خمسه در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی و پلیس  راهور در مشارکت در امر پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی، بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح پلاک گذاری تاکنون ۵۰۲۸ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در استان پلاک گذاری شده است .

وی افزود : بر اساس اطلاعات راهور؛  از این میزان ۲۷۲۵ دستگاه ماشین آلات کشاورزی تا پایان سال گذشته پلاک گذاری شده است.

این مسئول تاکید کرد: در حال حاضر ۴۸۹۶ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در استان فاقد پلاک هستند که تا پایان سال جاری پلاک‌گذاری خواهند شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه با اشاره به لزوم حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی گفت: از هرگونه تغییر کاربری از ارضی کشاورزی و باغی جلوگیری می شود .

خمسه از همکاری و تعامل خوب اداره کل دادگستری و نیروی انتظامی در صیانت از اراضی کشاورزی تقدیر و تشکر کرد .

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این دیدار گفت : توسعه زیربنایی استان با حضور موثر نیروی انتظامی امکان‌پذیر است .

حاجیان در ادامه بر همکاری، تعامل و مشاکرت نیروی انتظامی با دستگاههای اجرای به ویژه جهادکشاورزی در زمینه امنیت غذایی و صیانت از اراضی کشاورزی تاکید کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز