خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج خبرداد:

اجرای عملیات تعریض گردنه آوج به زودی

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۸۳۵

فرماندار شهرستان آوج از اجرایی شدن عملیات فاز اول تعریض گردنه آوج واقع در مسیر قزوین- همدان تا پایان خرداد ماه جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی با اعلام این خبر گفت: در فاز نخست این طرح عمرانی، یک و نیم کیلومتر از گردنه آوج تعریض می‌شود.

فرماندار آوج با اشاره به اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای اجرای فاز نخست این طرح عمرانی، افزود: گردنه آوج بخشی از مسیر قزوین - همدان حد فاصل آوج تا رزن به طول ۹ کیلومتر است که تعریض و ساماندهی آن یکی از مطالبات مهم شهروندان شهرستان آوج به شمار می رود.

علیرضایی ادامه داد: این طرح عمرانی با توجه به نقش ترانزیتی و جابه جایی حجم قابل توجهی مسافر از این جاده به عنوان یکی از مسیرهای دسترسی استان های غربی به مرکز کشور دارای نقش ملی است.

وی بیان کرد: پیمانکار فاز نخست این طرح عمرانی تعیین شده و در حال استقرار تجهیزات خود برای آغاز اجرای عملیات است.

این مسئول اضافه کرد: پیش بینی می شود تا پایان ماه جاری کار اجرای فاز اول این طرح آغاز و کلنگ زنی آن با حضور مسئولان استانی انجام شود.

فرماندار آوج خاطرنشان کرد: تعریض گردنه آوج ضمن تسهیل در عبور و مرور خودروهای باری و مسافری از این مسیر، به کاهش سوانح جاده ای در این محدوده کمک زیادی خواهد کرد.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری همین نام با ۲ بخش مرکزی و آبگرم در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز