خبرگزاری کار ایران

کارشناس مرکز بهداشت شهید بلندیان:

پلمب ۱۴ کارگاه تولیدی متخلف در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۸۲۱

کارشناس واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: 14 کارگاه متخلف در قزوین به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، بهروز پورارجمند اظهار کرد: از 23 فروردین ماه تاکنون 300 واحد صنعتی و کارگاه در شهرستان قزوین به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی اخطار تعطیلی دریافت کردند که از این تعداد 14 کارگاه متخلف تعطیل شد.

کارشناس واحد بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت شهید بلندیان افزود: به منظور اجرای سیاست‌های ستاد مبارزه با کرونا و در گام دوم اجرای این طرح از 23 فروردین 99، بیش از 23 هزار بازرسی از 17 هزار صنایع و کارگاه‌های فعال این شهرستان انجام شد.

پور ارجمند یادآورشد : در این بازدیدها علاوه بر درخواست و آموزش نحوه دریافت کد بهداشتی در سامانه سلامت به آدرس salamt.gov.ir، در خصوص نحوه ضدعفونی دست و سطوح، فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های وزارت بهداشت برای حفظ سلامتی شاغلان و خانواده های آنان و مراجعین تاکید شد.

وی ادامه داد : در این بازدیدها برای بیش از 300 متصدی متخلف اخطار بهداشتی صادر شد و با توجه به این‌ که بیشتر کارگاه ها نسبت به رفع نواقص بهداشتی و رعایت پروتکل‌های ابلاغی اقدام کرده بودند، 14 کارگاه بخاطر رعایت نکردن این موازین با دستور قضایی پلمب شدند.

این کارشناس تأکید کرد : این واحد با جدیت بر رعایت پروتکل ها و نیز سایر نواقص تا پایان بازه زمانی شیوع کرونا به صورت مستمر نظارت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز