خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

طرح بهارانه کتاب در قزوین با ۲۰ درصد تخفیف اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۴۰۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: طرح بهارانه کتاب با ۲۰ درصد تخفیف در پنج کتابفروشی‌ در سطح شهر قزوین برای علاقمندان کتاب و کتابخوانی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدحسین اسماعیلی اظهار کرد: طرح بهارانه کتاب از ۲۰ اردیبهشت ماه  آغاز  و خریداران کتاب تا ۳۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو این طرح تا سقف ۱۵۰ هزار تومان با یارانه 20 درصدی کتاب خریداری  کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی به ویژه کتابفروشی‌ها اجرای این طرح فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به حوزه کتاب برای تهیه کتاب‌های مورد نظر است.

اسماعیلی  ادامه داد: در استان قزوین کتابفروشی های که در این طرح شرکت کردند شامل فروشگاه پویا کتاب در میدان عدل، سراج در خیابان نادری جنوبی، شهر کتاب در بلوار نخبگان، هنر و کتاب در خیابان فردوسی و کتاب‌سرای علامه در چهارراه نادری است.

وی تصریح کرد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل  از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند با ارایه کارت ملی خود از کتاب‌فروشی‌های منتخب تا سقف ۱۵۰ هزار تومان کتاب با تخفیف ۲۰ درصد اقدام به خرید کتاب کنند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: این طرح مربوط به فصل بهار نبوده بلکه در دیگر فصول سال نیز طرح کتاب اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز