خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار در پیامی مطرح کرد:

عملکرد روابط عمومی‌ها در حوزه اطلاع رسانی قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۶۸۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی نقش بسزایی دارند و عملکرد این بخش در سازمان قابل تقدیر و تحسین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز و هفته ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: امروزه در عصر ارتباطات جایگاه روابط عمومی بسیار والا و ارزشمند بوده و به عنوان یک رکن اصلی در کلیه شئونات فردی و اجتماعی در شکل دهی و جهت دهی افکار، دیدگاه‌ها و نگرش انسان‌ها نسبت به پدیده‌ها و تحولات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... موثر است تا بر این اساس، رسالت آگاهی، دانستن و اعتلای مدنیت در جامعه انسانی محقق شود.

پُرواضح است که روح حاکم بر این حرفه حساس، رعایت سه عنصر سرعت، دقت و شفافیت است که جلوه بارز آن را در ماه‌های اخیر که جامعه با شیوع بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، در انتشار اخبار، اطلاعات و تولید محتواهای الکترونیکی به موقع و آگاهی بخش مشاهده نمودیم و نقش مهم عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی در کسب توفیقات حاصل شده قابل تحسین است.

 اینجانب فرا رسیدن روز و هفته ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران این عرصه تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال سربلندی و موفقیت این عزیزان را مسالت می‌نمایم.

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه به عنوان روز روابط عمومی و اطلاع رسانی نامگذاری شده که سرآغاز هفته‌ای به همین نام است و تا دوم خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز