خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اعلام کرد:

امکان فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قزوین با رعایت نکات بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۳۰۳

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: امکان فعالیت ناوگان اتوبوسرانی درون شهری قزوین با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت اله مهدیخانی اظهار کرد: مهمترین و کار آمدترین روش برای مقابله و پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا، حفظ فاصله ایمن از افراد و رعایت نکات کلیدی بهداشت فردی و اجتماعی است که بر این اساس و طی جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، فعالیت اتوبوس‌های درون شهری ممنوع شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری افزود: هدف از اتخاذ این تصمیم، جلوگیری از تجمع و فشردگی افراد در وسائط نقلیه جمعی بود که از عمده‌ترین راه‌های سرایت بیماری کرونا اعلام شده است.

وی با اشاره به درخواست شهروندان برای آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی شهری قزوین، ادامه داد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و در راستای سهولت تردد شهروندان و نیز بازگشت شرایط کار و زندگی عموم به حالت عادی مقرر شد که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی که مشتمل بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از دستکش و ماسک است، اتوبوس‌های درون شهری که در سازمان اتوبوسرانی شهرداری‌ها فعالیت می‌کنند، با ۵۰ درصد ظرفیت، خدمات رسانی کنند.

این مسئول بیان کرد: اگر مردم در رعایت نکات بهداشتی سهل انگاری کرده و شرایط را عادی فرض کنند با گسترش دوباره این بیماری در اجتماع روبه رو خواهیم شد که مبارزه و کنترل آن دشوارتر از قبل خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز