خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری:

ضایعات ساختمانی از سطح شهرک دانش قزوین جمع‌آوری شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۶۳۲

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی از نقاط مختلف شهرک دانش در استان قزوین جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، غلام عباس مهرعلیان اظهار کرد: در راستای تنظیف محلات شهرک دانش، کار جمع‌آوری نخاله ها و پسماندهای ساختمانی در این محدوده انجام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری افزود: تخلیه پسماندهای ساختمانی از معابر با هدف زیباسازی و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان در کنار توجه به الگوهای زیست محیطی و بهداشت محلات انجام می شود.

مهرعلیان تاکید کرد: برداشتن این زوائد بصری که سبب مخدوش شدن چهره محلات شده یکی از مهمترین درخواست‌های مردمی از شهرداری و سازمان مدیریت پسماند بوده که پس از برداشتن و زیباسازی محیط، رضایت عمومی را به همراه است.

وی بیان کرد: پیش از این با شناسایی نقاط هدف در محلات، برنامهریزیهای روزشماری انجام شد تا در یک فرایند زمانی کوتاه مدت، این محلات را از وجود این نخاله‌های پسماندی پاک کنیم.

این مسئول یادآور شد: با توجه به این که قانونگذار، ریختن هرگونه زباله در معابر را جرم تشخیص داده، نگاه ما این است که با اطلاع‌رسانی‌های وسیع، ضمن دعوت از مردم برای عدم انباشت نخاله‌های خود در محلات، زمینه اجرایی شدن این قوانین را نیز با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای متخلفین فراهم آوریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری عنوان کرد: به زودی سایر محلات نیز از وجود این نوع نخاله‌ها، پاک می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز