خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار:

ایجاد شرایط لازم برای خرید گندم از کشاورزان قزوین ضروری است

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۰۹۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: شرایط مورد نیاز برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان قزوین در سال جاری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی در نشست ستاد خرید گندم استان قزوین اظهار کرد: با هماهنگی و اقدامات انجام شده باید گندم با کیفیت در داخل استان ذخیره سازی شود.

معاون اقتصادی استاندار بر لزوم نظارت لازم بر خرید توافقی گندم تاکید کرد و گفت: برنامه راهبردی ما این است که امسال حداقل ۲۵۰ هزار تن گندم توسط اداره کل غله از کشاورزان استان خریداری شود تا بتوانیم نیاز استان را نیز تامین کنیم.

قبادی با اشاره به اینکه در آستانه برداشت گندم قرار داریم،افزود: باید فضا، امکانات و منابع در استان به خوبی تجهیز شود تا کشاورزان در زمان تحویل محصولات دچار مشکل نشوند.

وی ادامه داد: قزوین جزو استانهایی است که ظرفیت تولید خوبی دارد، بنابراین امسال باید گندم مورد نیاز استان با کیفیت مناسب خریداری شود.

این مسئول عنوان کرد: گندم جزو محصولات استراتژیک محسوب می شود که باید با همکاری کلیه دستگاه های اجرایی زمینه را برای خرید محصول فراهم شود.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه خرید توافقی مشروط بر اساس قانون انجام خواهد شد، گفت: با تامین میزان خرید تضمینی مازاد بر خرید به صورت توافقی بر اساس دستورالعمل قانونی انجام خواهد شد.

قبادی بر اطلاع رسانی مناسب به کشاورزان در خصوص خرید محصولات توسط دولت تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز